Tuesday, October 27, 2009

Pergilah dari hidupku wahai derita



Assalamualaikum.......

Bukan aku pinta takdir hidupku yang sebegini tapi aku pasrah di atas ketentuannya. Hidup aku sentiasa diuji dengan derita dan bahagia. Bahagia dalam hidupku bagai embun yang menyinggah di pagi hari tatkala mentari ia hilang dari pandangan.

Di sinilah aku cuba membalas jasa kedua orang tuaku. Tapi aku tidak sebijak orang lain,aku terpaasa bekerja keras untuk meraih kejayaan walaupun ia tidaklah sehebat mana. Aku kagumi semangat rakan2ku yang lain. Mungkin nasibku tidak kuketemu lagi. Aku akan sabar menunggu ketibaannya.

Aku adalah hamba ALLAH..
Aku adalah aku..

Aku tidak dapat menjadi orang lain.

Aku sedar bahawa kehidupan keluargaku juga bukanlah di kalangan orang kaya.

Dari situ aku berusaha memajukan diriku ini dan seketika aku di sini..

Masa silamku masih menjadi igauan hari ini..

Bertahun lama aku cuba melenyapkan memori pahit itu....

Aku pasrah dengan segala ujian dariNya.



APA YANG KUSANGKAKAN Masa sekarangku mampu melenyapkan memori pahit tsbut..

Namun masalah datang bertalu-talu...

Memori itu masih menjadi igauan hingga hari ini..

Ya Allah kau berikanlah balasan yang setimpal dengan .... tu..


Orang lain x akan mengaku dirinya bersalah walhal masalah tersebut berpunca dari dirinya sendiri.






+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Orang lain x akan mengaku dirinya bersalah walhal masalah tersebut berpunca dari dirinya sendiri.

Aku sangkakan dapatlah aku menenangkan diri di sini namun...lain pula jadinya.................

So, kat sini akulah yang salah......

harap insan2 tu puas hati..walaupun aku masih x mngerti ap salahku.

Bibirku sudah x mampu berdiam..

Dulu aku masih mampu untuk mendiamkan diri..Namun sekarang aku sudah MELETUP..AKu x mampu memendamkan lagi

Maaf bicara ku hanya untuk kebaikan bersama..

Kesimpulannye,aku je yg kna jaga hati orang..hati aku x yh jaga k..
aku n m.cik mnta maaf kt korang cos ape2 je yg korang x puas hati

Aku dah malas nak cita masalah kami time 2..sure korang x mow dgr..so..biarkan kami menanggung derita..dah macam tu yang korang nak ..Asal citer je korang buat x thu..so x de maknela kalu cite pon..hope korang puas hati..
aku dah tawar hati ngan korang..TAWAR HATI....aku ingatkan kak cinta je nk buat hal..tp skng smua orang dah jadi selfish.pentingkan diri..Ini jujur dari aku....sEKARANG BAWALAH HALUAN MASING2...AKU DAH TPAHIT TAWAR MASIN HATI SEMUA ADA........

Hope u read this my fwens..

No comments: